6 Ağustos 2017 Pazar

AY TUTULMASI ÖNCESİ NELER YAPMALI?

AY TUTULMASI ÖNCESİ NELER YAPMALI?

SEV DUASI’NI BİLİR MİSİNİZ?

SEVGİYLE BIRAK…
SEVGİYLE SARIL…

Ay Tutulması konusuyla ilgili beklenen yazımın Pazartesi günü yayınlanacağını belirterek sözlerime başlamak istiyorum. Zira çok fazla soruldu.

Fakat tutulma öncesi günlerde Pazartesi 21.30’a kadar yapılması gereken şeylerden bahsetmediğimizin farkına vardım.

Tutulma öncesi ne yapmalı? Sorusunu yine “soru astrolojisi” olarak isimlendirilen haritaya sordum ve çıkan sonucu sizlere aktarmak istedim.

Anın yükseleni Yengeç Burcu… Direkt “köklenmek” konusunun gündeme geleceğini söyleyebilirim. Hayatımızda kök salmak istediğimiz neler var? Üzerine biraz düşünmek iyi gelecektir bugünlerde. 

Aile ve sevdiklerimize “seni seviyorum”; unuttuklarımıza bir selam ya da dua göndermek yerince olacaktır.

Yükselen An’ın yöneticisi Ay ise; Oğlak Burcu’nda ve Pluton gezegeniyle kavuşum halinde… Duygusal olarak yönetmeye çalıştığımız herşeyi artık biraz rahat bırakmak gerekiyor. Aslında “seviyorsan gelir eğer gelmiyorsan zaten hiç senin olmamıştır” mottosu bu etkiyi birebir anlatıyor. Senin olmayan bir enerjiyle yaşamak yeterince yorucu ve bağımlıdır.

Nefs-i Emmare olarak tasavvuf astrolojisinde yorumladığımız Ay’ın baskılayıcı enerjisini yumuşatmak için SEVMEYİ deneyelim zira SEVGİ zordur. Gerçek olan SEVGİ daha da zordur.

“Seviyorum” diyebilmek yürek ister…
SEVİYORUM demeyin öğrenelim tutulma zamanına kadar.

Geç olmadan SEV hükmünü verelim hayatlarımıza…
SEV DUASI’nı bilir misiniz?
Hayat sevinde ne güzel
Aşk gibi, çiçek gibi,
Mis gibidir SEVGİ
Bazen bir çocuğun gözlerinde,
Bazen bir dostun sözlerinde
Hayata yeniden döner İNSAN

4.Ev çizgisinde arz-ı endam eden Jüpiter ne söyler?
Evini, odanı ya da yaşam alanını SEV.
Eğer sahip olduğun hiçbişeyin yoksa
ÖZ varlığındaki ALLAH’a yönel
O’ndan iste, talep et

Seni üzen eşin, ilişkin ya da dostlarına
Ben bunlardan ne öğreniyorum?
“Hangi konuda benim görmediğim eksiğime vurgu yapıyorlar” noktasında bak!

“Subhanallahi ve Bihamdihi” manasını bil, dilinden eksik etme
İraden üzerinde yapışmış tüm korkulardan arınmaya niyet et,

Tutulma öncesi saat 21.30’a kadar söylediklerim üzerine
Düşün, tefekkür et, uygula hayatına…
Korku insanı ÖZ’ünden uzaklaştırır
Korku sadece bir illüzyon
Korkunla yüzleş…
Kaybetmekten korkutuğun herşeyin listesini yap…

Ve sadece SEV…
Bitmeliyse biter,
Gitmeliyse gider…

La havle vela kuvvete illa billah…
Seni senden koruyacak hiçbişey yok!
Dışarda değil koruma
Öz’ünde ANLA ARTIK!

Estağfirullah diyerek ama bayağ çokça tekrarlayarak
Genetik kod ve aurana yapışmış olumsuz enerjileri temizle…

Allahumme salli ala seyyidina Muhammed salavatıyla
Alemlere RAHMET olarak gelmiş Resul ve Nebi’yle irtibata geç…

Saat 21.40 civarı gerçekleşecek tutulma öncesi
“Hüsuf Namazı” kılmanızı öneririm.

BEKLENEN AY TUTULMASI YAZIM YARIN SİZLERLE OLACAK

Astrolojik Danışmanlık ve İletişim için:
Tel: 05325117166

En güzele emanet olun,

Güçlü Metin