24 Temmuz 2017 Pazartesi

YENİAY ASLAN’DA: İRADE

Düzenim bozulur, hayatım alt üst olur diye endişe etme.
Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını
Şems-i Tebrizi
Yeniay zamanları hayatlarımızda taze başlangıçların ortaya çıktığı zamanlardır. Tohumun çatlaması, YENİLEN hükmüyle birlikte yeni kıyılara yelken açmak için enerjinin son derece yüksek bir voltajda kendini açığa çıkartmasıdır.
Aslan Burcu’nda gerçekleşen yeniay etkisiyle İRADE gücünüzün sınırlarını ÖZ varlığınızda ALLAH enerjisiyle hissetmeye başlayacağınız etkileri hayatınızda açığa çıkartmaya başlayacaksınız. Güneş’in FARKINDALIĞI; Ay’ın ANAÇLIĞI biraraya gelince ortaya YENİ bir sizin çıkmanız içten bile değil.
Şu olumsuz astrolojik yorumları bir kenara koyarak size sormak istiyorum.
Hangi YENİLİK kolaylıkla ortaya çıkmıştır?
İRADE ortaya koymak insanoğlu için yeterince zor bir kavram değil midir?
En basitinden bir alışkanlığı dahi bırakmakta zorlanan insana İRADE ortaya koyacağı fiiller elbette zorlayıcı gelecektir.
Aslan Burcu, ateş elementi ve sabit nitelikte bir burçtur.
Eee biliyoruz dediğinizi duyar gibiyimJ
Tamamda bunların bir manası var. İzin verirseniz açıklamaya çalışacağım.
Ateş Elementi, EGO kavramıyla yakından ilişkilidir. Zira EGO’su olmayan insan sorunlu bir psikolojik karakter sergiler. Sonuç olarakta; psikolojik sorunlarıyla manik ya da hiper tavırlar sergilemek suretiyle etrafı ve kendiyle sürekli cebelleşir.
Şimdi bu CEBELLEŞME kavramının önemle üzerinde durmak gerekir. Çünkü karşılacağımız durumlar psikolojik durum ve yaşantımızda İRADEmizi zorlayacak koşulları açığa çıkartacaktır.
Ehhh siz EGO’nuz ID ya da SUPEREGO perdelerinden ortaya koyduğunuzda olayların açığa çıkışı deprem misali sizin yaşantınızı altüst edecek noktada yorucu bir hal alabilir.
Peki ne yapmalı?
BİR SORUN VARSA KABUL EDİN!
Örneğin;
Sorunlu bir ilişkim var; kabul ediyorum.
İşimi seviyorum sadece para için çalışıyorum. Kabul ediyorum.
Çocuklarımı neden olarak göstererek evliliğimi sürdüyorum. Oysa kocama beni aldatsa dahi deli gibi aşığım, seviyorum. Kabul ediyorum.
Öfkeli ve kıskanç bir insanım. Kabul ediyorum…
KABUL EDİYORUM…
Basit ve yalın olarak söyleyeceğiniz bu cümle hayatınızda SAMİMİ bir akışın ortaya çıkmasına sebep olacaktır.
Tabi çok kolay değil.
İnsanın kendini kabul etmesi…
Örneğin ben kendimle başlayarak size öncülük edeyim mi?
BEN ÖFKELİ BİR İNSANIM. KABUL EDİYORUM.
BEN AŞIRI TATLI YEMEĞİ SEVEN ŞEKER BAĞIMLISI KİLOLI BİR İNSANIM. KABUL EDİYORUM.
BEN TEMBEL BİR İNSANIM. KABUL EDİYORUM.
BEN BAŞARIDAN GELECEK SORUMLULUKTAN KORKAN BİRİYİM. KABUL EDİYORUM.
….daha pek çok kabul ediyorum yazabilirim sizeJ
Ohhh be rahatladımJ
İsteyen yorumlara dilediği kadar kabul cümlesi yazabilir.
Enerjiyle yüzleştikçe ŞİFA’ya yüreğinizi açmış olursunuz…
Size güveniyorum… Haydi bir yerden başlayalım…
Gelelim SABİT nitelikte bir enerji olmasına Aslan Burcu’ndaki YENİAY’ın…
Durumu kabul etmekte zorlanabiliriz.
Hadi canım daha neler ben ruh ve beden sağlığı yerinde bir İNSAN’ım diyerek EGO’nun tuzaklarına düşebiliriz.
DİKKAT DİKKAT DİKKAT!
Nefs tam’da bu noktada bizi aşağıya çekmek için tüm oyunlarını oynayacaktır.
İnanmayın ya da İnanın!
Ben uyarımı yaptım gerisi size kalmış!
Aslan Burcu’nda gerçekleşen YENİAY AN haritasını detaylı şekilde incelersek;
An haritasında Terazi Burcu yükseliyor. Terazi Burcu; eşitlik, adalet, ilişkiler, evlilik, ortaklık, diplomasi, hukuk, denge gibi kavramları simgeler. Öte yandan; sanat ve incelik gerektiren tüm kavramları içine alır. Yükselen derecesinde bulunan Jüpiter(genişleme-şans-himmet) gezegeni tüm bu konularda abartılı bazı gelişmelerin ortaya çıkacağını açıkça gösteriyor.
Hak ve Adalet konuları yükselen yöneticisinin bulunduğu 9.ev(medya, hukuk, politika, ulusal ya da uluslar arası siyaset vs...) gibi alanlarda kendini ziyadesiyle gösterecektir. Yükselen burcun yönetici gezegeni Venüs İkizler Burcu’nda konularda DEĞİŞKENLİK gösteren, biraz kandırma, yalan, riya, olanı farklı gösteren haberler, duyurular olacağını açıkça gösteriyor. Bu nokta oldukça önemli çünkü SAMİMİYET ve DÜRÜSTLÜĞÜN sınavı verilecek etkiler açığa çıkacaktır. Pek çok konuda çok fazla bilgi verilmesine rağmen temiz, saf ve gerçek bilgiye ulaşmak biraz zor olacaktır.
O sebepledir ki;
Bireysel veya kollektif olarak her duyduğunuza inanmayın,
Araştırmadan karar vermeyin,
Yalan ve riyakarlıktan HAKLI bile olsanız uzak durun!
Çünkü;
Yeniay, hepimizi İRADE SINAVI’na sokacaktır. Hayrolsun…
3/9 aksında gerçekleşen Venüs/Satürn karşıtlığı medya dünyasında ciddi bazı gelişmelerin ortaya çıkabileceği, önemli bir olayın gündeme geleceği ve ünlü ve toplum önünde bazı gazetecilerin ciddi bir DÜRÜSTLÜK sınavından geçeceği süreçler yaşanacağını gösteriyor.
Bireysel anlamda ise;
VİCDAN’ın sesini dinleyin…
İpe bile götürseler DÜRÜSTLÜK ve SAMİMİYET duygularınızdan vazgeçmeyin…
Kısa vadede kaybetseniz dahi uzun vadede ciddi şeyler kazanacağınıza garanti verebilirim!
Yeniay derecesi MARS’la kavuşum halinde olduğu için çok korkuyoruz…
Acaba korkulacak bir etkileşim mi bu?
Bence değil!
Çünkü,
Mars, harekete geçiren bir enerjidir. Toplumsal ya da bireysel hayatlarınızda İRADE göstermediğiniz, sessiz kaldığınız kişisel ya da kollektif konularda artık “masaya yumruğunuzu vuracağınız” etkilerin ortaya çıkacağını söyleyebiliriz.
24 günlük bir etkileşim sürecine gireceğiz!
KARARLILIK, CESARET VE GİRİŞİM enerjisi bizleri içerden dışarı doğru ciddi bir harekete zorlayacaktır.
Uzun süredir vermek istediğin kararı artık ver,
Hareket geç,
Hayatının filminin figüranı olmaktan,
BAŞROLE GEÇ!
Hayalindeki iş, aşk, para, mutluluk, kariyer, huzur, sağlık vs… hepsi senin oldu bile…
Sadece bir adım at…
Bırak gerisini RABB’ine…
Sen yoluna devam et…
Anla, yaşa ve hisset..
İnan hayat ve yaşamak
Çok güzel…
Rahman ve Rahim arasında DENGE sağlamak için KANAL-I MUHAMMEDİYE bilincinde HİÇLİĞİN mertebesine varmak dileğiyle…
En güzele emanet olun,
Güçlü Metin
Astrolojik Danışmanlık ve İletişim için:
Tel: 05325117166