14 Temmuz 2014 Pazartesi

LAVANTA AŞK


Lavanta kokulu dualarım,

Umudum, sevdam, aşkım, gerçeğim,

Yüzündeki resime Vedud esması değen yarim,

Kendime çekindiğim Asl’Ol’An’a emanet ettiğim,

Senden sana varamadığım,

Yolumun içinde kaybolduğum suretine AŞK’ı Musavvir ettiğim,

Sen, ben, biz kalkar O ‘ol’an’ Aşk’ım...

Lavanta kokulu yastığım dualarıma şahit odamda,

Ellerimden Aşk’ıma…

Bal şerbeti içer misin yarin elinden?

Sevdana türküler adar mısın en uzağından?

Yol içinde yol arar mısın?

Rabb’in AŞK’ını bulurum senin Gözleri’nde,

Kelamın Aşk’tır,

Aşk’ın Mevla,

Mevla Yok’tur,

Pervane misali dolanır ayaklarımda,

Kelebek misali Aşk OL’dum…

Hamdım, Piştim, Yandım,

Sana adımlarımda Rabb’e vardım…

Var’OL’MA sebebimi hatırladım,

LA İLAHE İLLALLAH zikri kulaklarımda,

Seni her düşündüğümde istiğfara yaklaştım,

Ar’dan Ar’ınmaya köprü ettim,

Nefsimi yaktım,

Aşk’ı Cami ettim kalbime…

Seni Seviyorum Ülkesi’nden…

Cami Olan Aşk’ın Kubbesi’ne,

Venüs ve Mars’a Selam Ol’sun…

Onları Yaratan’a Selam Olsun,

Gül Kokan Peygamberime Salat ve Selamlar Olsun,

Tüm bunları bana yazdıran Aşk’a Kelamım Ol’sun…

 

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim

Sevgiler,
https://twitter.com/guclumetinn

 

Ahmed Hulusi’nin Kuran-ı Kerim Meali’ni aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz


‘Dua ve Zikir’ hakkında detaylı bilgi için