19 Mayıs 2014 Pazartesi

SOMA ŞEHİTLERİNDEN 19 MAYIS GENÇLİĞİNE...


Kalp kanar, can acır, yürek dağlanır ziyan olmuş karanlık gecelerin zifiri gerçekliğinde… Çığlıkları mı duyar mısınız? Karnım aç, soğuk, üşüyorum, ölüyorum… Her gün ÖLÜYORDUM umutlarıma ekmek katığı etmiştim gerçeklerimden büyük hayallerimi… Zemher ayazı Azrail arkadaşım, Azrail gerçeğimdi her nefesimde... Bir ses duydum, Allah’ım Celali gazabı mı bu duyduğum Can’ım Şehid esmasına mazhar mı oldu sonunda… Ellerimde katran, gözlerimde kapkaranlık gecelerimin şafağı söktü… Bir evladın gülüşü, kadınımın sevgisi, annemin şefkati… Hayat adil değildi ahretim Nefesim, HU… Dedim, Şehid bedenim yokluğunda Cennet’in mezarım bile yok! Bedenim taş oldu, toprak oldu, sonsuzun askeri oldum… SONSUZUN DUASINA EMANET OLDUM, BİRDİM BİN OLDUM!

Ey Gençlik,

Sevginiz üstüne örülmüş nice mabetlerin kalıcı misafiri olun…

Helal ekmek, helal lokmanın saray sofralarından daha kıymetli olduğunu bilin…

Sevdanıza sahip çıkın, AŞK dünya hayatı üzerindeki en büyük zenginliğiniz olsun…

Tutkuyla çalış, AŞK’la sun insanlığa; hizmet torba kömür ol mutlu yuvaların sıcacık sobalarında yada yetim bir çocuğun duasını ısıt UMUT veren hikayenle…

Kar gibi yağ, RABB’in sendeki yansımalarını çeşit çeşit ortaya çıkart…

Kerim olan Allah’ın inancını her daim yüreğinde hisset! Bir elinde Maun Suresi bir elinde Fetih suresi olsun… Gönülleri fethet Vedud olan Rabb’in aşkıyla…

Kömür karası günlerin yasını tutarken Rabb’in Kelam eden sıfatına aracı oldum kalemim yettiği, dilim döndüğü kadar… İyi ve Kötü yok değerli dostlarım; tek gerçek olan Birlik kuvvesinin Çokluktaki tezahürleri var. Bu dönemde Fetih ve Maun Suresi’ni Yasin-i Şerif’le sırlayarak 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramınızı hüzünle, kederle ama inancımı yitirmeden sevgiyle en önemlisi ülkeme, gençlerime ve HERKESİN bir tekamül amacına hizmet ettiğini unutmadan(!) en içten dileklerimle kutluyorum… Vedud olan Rabb’in Kerim olan Şehid isminin yüzü suyu hürmetine…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim…

Sevgiler,

Güçlü Metin


‘Dua ve Zikir’ hakkında detaylı bilgi için;
http://www.ahmedhulusi.org/kitap/duavezikir/