12 Mart 2014 Çarşamba

HEPİMİZİN AYIBI


Barışmak istiyorum O çocukla… Gönlüne dokunmak, kalbine el sürmek istiyorum… Bir meleğin kanadında belki… Belki rengarenk bir lunaparkta… Annesi severdi… Babası severdi… Allah çok sevdi… Aldı küçücük kalbini… Küçük kalplerin Şehitler Mezarlığı’na yeri yapıldı… Bir avuç toprak mühürledi cansız bedenini… Sohbeti toprak… Sesi su… Canı kan oldu… Türkiye oldu… Bir sürü ağbisi… Bir sürü ablası oldu… Kaderdi… Kısmetti… Bir hata oldu… Nice hırsın karanlığına gömüldü minicik bir kalp… O yada Öteki değil, hepimizin cinayeti, hatası, insan ayıbıdır… Kalplerimizde biriktirdiğimiz kocaman çaresizliğimizin, zavallı halimizin, hırslarımızın sonucudur… En son ne zaman yanımızdakine SENİ SEVİYORUM dedik… En son ne zaman kendimize GERÇEKLERİ söyledik… Yüzleşme, Arınma, Temizlenme zamanıdır… Farkına Varmak için daha kaç Can daha toprağa karışmalı… Negatif enerji ve öfkeler… Kendimize olan Aymazlığımızdan… Umursamaz yakınlaşmalarımızdan… Tekamül yolunda KARMA DERSLERİ ödüyoruz… Toplumca, İnsanlıkca… Maalesef Hayvanca! Hayvansı Güdülerin dönüşmesi için verilen kurbanlar, İnsancıklar… Allah Rahmet Eylesin… Gözyaşları kefeni, Milletin Sevgisi Toprağı olsun bu kardeşimizin…

Aşk’la bakalım hayata… Her olumsuzluk bir tekamül fırsatı… Rabbin şifreleri Şerr’in içindeki hayırda… En derinde… En gerçekte… Kelamın düğüm, gözlerin yaş, ellerin Rabb’e açıldığı en çok BİRLİK, BÜTÜNLÜK ve SEVGİ yolunda olmamız gereken günlere giriyoruz. Bu tekamül yolu karşımızdakini SUÇLAMAK’la değil; kendimize dönerek BEN NEREDE HATA YAPIYORUM? Diyerek sorgulamaktan geçiyor! Dış odaklı yaşadığımız hayatımızda bir kez olsun ayna karşısına geçelim BEN KİMİM? Sorusunu soralım… Kimim? Bu Hayatı Neden Yaşıyorum? Amacım Nedir? Mavi hap mı? Kırmızı hap mı? Gerçeklere öfkeyi kusmak değil, kendi ÖZ gerçeğine dönerek öz aydınlığa İNANMAK ve TESLİM olmaktan geçiyor… Hepimizin başı sağolsun, gelmiş, geçmiş, gelecek ve şimdi’ye gitsin DUALAR…

Sağım solum önüm arkam hepsi Rab… Hepsi Ben… Hepsi O.. Hepsi 99 ve sonsuz kere sonsuz esmalar hazinesi… Görmeyi bilene…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.

Sevgiler,

Güçlü Metin