23 Ocak 2014 Perşembe

KALBİM EMANET AŞK’A...

Kalbim emanet AŞK’a her şeye rağmen yaşamaya umudum var. Çoşkun bir sel misali duygularım AŞK’la ALLAH diyor… Tüm sistem SELAM’a duruyor… Biliyorum, Duyuyorum, Hissediyorum tüm hücrelerim AŞK’la dile geliyor… Rabbin kelamını AŞK’la çağıldıyor fiziksel alemde bedenimin ZAN’ettiği Alem-i Dünya’da… Kalbim AŞK’a emanet sevgiyi arıyorum karanlık odaların gözlerimin körü, kalbimin kiri olduğunu biliyorum… Gözlerimi YALAN aleme kapatıyor içime açıyorum GÖZLERİMİ… Melekler SELAM ediyorlar BEN zannıma… Selama icabet ediyorum, dillerini bilmiyorum… Sadece BİLİYORUM! Anlamanın anlamsızlığı harflerin varyoksuzluğu, kelimelerin ifade edemeyişi…
 
EMANET ettim bu yolda BÜTÜNÜN HAYRINA tüm VAR’OL’MA sebeplerini NUR’A… NUR bana geliyor, görüyorum, biliyorum… Şefkatli elleri başımı koyuyorum omzuna tek cümle: SENİ SEVİYORUM… Tüm kalbimle SENİ SEVİYORUMSENİ SEVİYORUM… Sen Ben Yok! O var… Görüyorum, Duyuyorum, Biliyorum… Sonsuz renkte çiçekler, binlerce renk, hepsi AŞKIN MOR, SEVGİN PEMBE, ŞEFKAT YEŞİLİ… Bir buket çiçek topluyorum Kendime, kalbime hediye ediyorum…
 
Ne zamandır görmemişim, duymamışım! Üzgünüm Kalbim, Seni SEVİYORUM… Senin gözyaşların göğün ağlaması, yakarması, sessizliğinin ses bulması Aşk’a Emanet Kalbimin… Nice hayatlar eskittim, yaşadım, öldüm, dirildim, seviştim, kerelerce kere O Saf Işığı, Nur’u BİLDİM… Kalbime emanet kelimelerim… Bir çocuğun gülüşünde, bir bebeğin doğuşunda O sadece Bir MUCİZE
 
Her an YENİDEN YENİDEN YENİDEN vücud bulan AŞK’a emanet tüm BEN’LERİM… Aşk nerde? Elimde, kelimelerimde, zavallı bedenim acıyla kıvranır, umutsuzluk girdabından çıkmaya çalışır… Aşk nerde? Kalbimde! Kalbim nerde? Bir et parçası mı? Her an her saniye yeniden KIYAM eder HAYAT, CAN, ÖZ, KALPAŞKLA, AŞKLA, AŞKLA… Susadım bir yudum nefese AŞKLA AŞKLA AŞKLA… Zavallı kalbim, Yazık Sana Nice Hayatlar, nice sevgiler, nice kinler, nice öfkeler HEPSİ AŞK sadece AŞKALLAH ŞAFİ KULLARINA(A.Ş.K) AŞK’ı versin… ALLAH AŞKINI VERSİN
 
Tek kelime bir yudum nefes bir nota takılır kulağıma… Aşık Veysel olurum…. Mozart olurum… Çağıldarım notalarda… Neredeyim? Fa-La-Mi-Do AŞK sadece AŞKAŞK AŞK AŞKVedud Vedud Vedud… Aşk olmak, TAMAM olmak, YALNIZ O olmak… Olabilmek, Başarabilmek, Sevebilmek… Tüm-E-bilmek… Zihnim Yok… Aşk’a Emanet Ettim Kalbimi… Aşk’a Secde Ettim… Ya Hu, AŞK, Mir'aç...
 
SELAM olsun tüm hazretlere… Selam olsun Hz. Gül Efendimize… Selam olsun Hazretlerin Hazreti ALLAH’tan BEN’ime… Sıfırın sonundayım… Hiç’liğin Çokluğunda… Kelamın Sessizliğinde… AŞK’a emanet kalbim… Sur’a üfledi AŞK’ım AŞK’ıma… Kıyam ettim sonsuz zerrenin Nur’ul Nur’un da… Gece, Selam, Sessizlik, Sıfır, Gündoğumu…
 
En güzele emanet olun AŞK’LA, hayırlardan hayır gelsin AŞK’LA… LA notasını her duyuşunuzda AŞK dolsun Hayatınıza… Bütünün Hayrına…
 
Sevgiler,
Güçlü Metin