22 Aralık 2013 Pazar

VAR’OL’AN YOKLUK ALEMİNE ‘MERHABA’

Kristal kadar berrak zihnim, aydınlığı kuşatıyor evreni. Ben hem Evren’im hem Ben’im… Anladıkça hayatı anlamlanıyor hayat denen VAR’OL’AN YOKLUK alemi… Fettah esmasıyla aralanıyor kapılar, Zilzal Suresi’yle deprem oluyor ruhumda… Okyanusun hem ortasında hem içinde hem dışındayım… Çemberin ortasındaki nokta misali Güneş’im… Kendime bakamıyorum gözümü alıyor BEN’deki Ben’im… Ziyadesiyle bakıyorum alem içre aleme bir sürü esma kuvvesi beni izliyor… Hepsi bende bazısına yakın bazısına uzağım bazısı alnımda yıldız olmuş kalbimde gümüş zihnimde altın… Hepsi Aşk’ın Anahtarı kilide uzanıp açmam lazım… Uzanmaya çalışıyorum önümde hayat meşgalesi KORKULAR duruyor. Adım atamıyorum, nefes alamıyorum. SUSUYORUM… Alışmışım korkmaya korkularımın zayıflığından… Korku Nefsimi besler, Nefsim Herkesi… Ziyan olmuş bir hayatın HIRS dolu çamurunda debelenen gerçekliğe bir adım Batine bin adım uzakta kalan kalplere yıldızları anlatmak lazım…
 
Güneş nihayet sorumluluk, sebat ve çalışkanlık ile eşleştirilen ZAMANIN LORDU Oğlak Burcu’nda…
 
Ay-Merkür 120’lik açısı ‘iletişim’ alanında bizleri olumlu etkileyecek. Her türlü konuşma, yazışma ve iletişim kolaylıkla akacak. Aslan-Yay aksında oluşan bu etkileşim fikirlerimizi gösterişli bir derinlikte ifade edecek imkanı bizlere tanıyacaktır. Derinleşme, genişleme ve vicdani dengeler ön planda olacaktır.
 
Ay-Satürn 90’lık karamsar ve içe dönük hissetmemize yol açacaktır. Sorumluluklar altında eziliyor hissine kapılabiliriz. Depresif bir ruh haline bürünebiliriz. Burada SATÜRN bizlere olması gereken işleri hatırlatırak yapılması gereken ve ertelenmiş konular önümüze getirilir. Siz sorumluluklarınızı yerine getirdiyseniz Satürn sizi etkilemez(!) Aslan-Akrep aksı ‘sabit’ fikirlerin bizleri zorladığını açıkça göstermektedir. Sorunu görmezden gelerek aynı hatayı tekrarlamak durumunda Satürn meşhur HAYAT DERSLERİ önümüze sunarak bizlere KABID esması gereği sıkarak sorundan kurtarır. Sonrasında Basıt esması gereği göğsümüzü genişleterek, ferahlatır.
 
Akşam geç saatlerde Ay Başak Burcu’na geçerek detay, titizlik gerektiren işlere odak noktamızı çevirecek. Ay-Neptün 180’lik hayalperest, kafası karışık, kırılgan ve netliği kaybettiren etkisiyle yolumuzu ve rotamızı şaşırtabilir. Dua ve tefekkürle geçirmenizi öneririm.
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin