14 Aralık 2013 Cumartesi

OKYANUS’TA NEFES ALMAK

Hayat… Nefes… Hu… Kalbin tiktakları arasında geçip giden bir menzil mesafedeki AYNA BEN… Aynaya bakıyorum… Kimim ben? Nerdeyim? Gördüğüm ben mi? Ben nerde? Ben orda, tam gözbebeğimde… Gözbebeğim değil, duyuların ötesinde BEN… Hatta şahdamarımdan yakın… Tam gerçekliğin ortasında… Farkına’AY’mak… Ay, Ben dediğin duyguların… Duyguların temsili tiyatrosunda rolünü oynuyor Hz. İnsan… Hz. O’nu nereye koyacağını bilemiyor… Göğe koysa olmaz, yere koysa olmaz, sağa, sola, öne, arkaya… Çünkü O her yerde… Aldığın NEFES kadar OKYANUS içinde… Sen Okyanus’ta Nefes almayı denedin mi hiç? Hiçlikte Balık olmayı tecrübe ettin mi? Bir kuşun kanadın, rüzgarın sesinde HİÇ olmak, zerrede Yok Olmak… O bilincinde, O zihninde, O sende… Diğeri tam karnın içinde… Ağrı, sızı, hüzün, gözyaşı YOK! Sadece O terennüm eden bir şarkı kulaklarda…
 
Ay-Jüpiter 60’lık ilahi iradenin hayatımız içinde yol gösterici olacağına işaret ediyor. Boğa-Balık aksı maddesel genişlemeyi yollarının açık olduğunu gösteriyor.
 
Ay-Satürn 180’lik ruh halimizde karamsar, endişeli ve depresif hissedeceğimizi gösteriyor. Karar mekanizması alabildiğine çalışıyor. Karmanın lordu Satürn Ben-İM dediğimiz herşeyi elimizden alacak. Bıraktığımız ölçüde bolluk ve bereket hayatımıza yağarcasına akar. Alma-Verme dengesi çok önemlidir. Benim diyerek tutunduğumuz herşey geniş plan evrende tutulur. En genel anlamıyla; darlık ve sıkıntı bu şekilde oluşur.
 
Akşam saatlerinde Ay-Venüs 120’lik açısı ilişkiler anlamında olumlu gelişmelere işaret ediyor.
Boğa-Oğlak aksında oluşan bir etkileşim olması sebebiyle sağlam bir ilişkiye adım atabiliriz. Keyifli ve eğlenceli geçireceğimiz bir Cumartesi akşamı olacak.
 
Nefes aldım HU… Okyanus’ta Nefes… Can Varmış derinlerde… Asl’ol’an’ her can bir Dünya imiş; Dünya dediğimiz Zan’et’tiğimizde… Zira kalpler aynaymış hem yeryüzüne hem gökyüzüne… Yıldızlar yağdı yeryüzüne… Jüpiter’den selam ve sevgiler herkese…
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin